KOMIKSOWA SPACE-OPERA MARCINA RUSTECKIEGO I DOMINIKA SZCZEŚNIAKA - UWAGA! DRUGI TOM JUŻ NIEBAWEM!

wtorek, 21 sierpnia 2012

Marvel Arek znów nadaje

ze szkicownika Marcina Rusteckiego
KSIONZ, wzorem amerykańskich powieści graficznych, poza samym komiksowym mięchem posiadał będzie różnego rodzaju dodatki. Galerię-szkicownik rysownika, biosy twórców okraszone ich wizerunkami (na zasadzie: ja rysuję Ciebie, a Ty mnie) oraz wstępniak. Z dumą donosimy, iż autorem tego ostatniego jest sam Arkadiusz Wróblewski. Marvel Arek. Spider-Arek. Arek z Mieczem nad Gotham i Make Mine Marvel Arek. Filar TM-Semic, który przez lata prowadził strony klubowe w zeszytówkach tego wydawnictwa.

Poniżej znajdziecie wstrząsającą zapowiedź owego wstępniaka w postaci kilku pierwszych akapitów. Oto:

ŚWIAT SIĘ KOŃCZY, ALE JEST GITARA!

Co tu dużo ukrywać - wyszedłem z wprawy jeśli chodzi o komponowanie wstępniaków do komiksów *lamane przez* noweli graficznych. Trochę jak tytułowy Ksionz, kiedy spotykamy go po raz pierwszy, zatraciłem pierwotny kształt, poświęcając świetlaną drogę ku przeznaczeniu dla niemniej oślepiającego blasku monet i szelestu waluty euro.

Oj, najmocniej przepraszam, nie o swoich poszukiwaniach i perypetiach życiowych kazano mi tu bazgrać. Upewniam się jedynie, że rozumiesz presję na jaką się narażam, inicjując ten zaległy w czasie akt współpracy z szanownym kolegą Marcinem Rusteckim (z którym, jakby nie było, znamy się jak łysi bracia zakonnicy) i jego nowym partnerem „in crime” - Dominikiem Szcześniakiem (z którym znamy się niestety mniej intymnie, a to z racji zasady działania pamiętnych, marvelowskich stron klubowych, gdzie nasze drogi zeszły się po raz pierwszy).

Dla rozluźnienia atmosfery uderzę może w ton leksykalnie ironiczny i bez owijania w bawełnę od razu się przyznam, ze choć jak ta przędzarka powtarzająca w koło Macieju ten sam ruch, Ksionza re-czytałem ad nauseum, punktu zaczepienia, by coś z koherentnym sensem o nim napisać nie znalazłem!

Bój się Naboga, nie jest to jednak nic złego..
ze szkicownika Marcina Rusteckiego
Ciąg dalszy nastąpi w albumie komiksowym KSIONZ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz